Seminář Jak porozumět agresivitě

Čtvrteční dopoledne 28.2.2013 se neslo v duchu interaktivního semináře na téma Jak porozumět a agresivitě ve vztahu ke klientovi. Lektorka tohoto kurzu zaujala již v úvodu svou bohatou slovní zásobou a otevřeným přístupem. Abychom si již v začátku uvědomily potřebu ventilovat své emoce a předcházet tak agresivitě, proběhla za tímto účelem aktivita.

 Následovala diskuze nad konkrétním příkladem z praxe, s nímž se lektorka osobně setkala. Tento nám měl pomoci uplatnit teorii, již jsme během semináře procházeli, v praxi. Seznámily jsme se s různými specifiky etnických menšin v oblasti emocí a životní filosofie, tedy vztahu k hodnotám a postojům většinové společnosti. Tato skutečnost může pomoci lépe chápat kontext jednotlivých případů a zlepšit vzájemnou komunikaci nejen na úrovni sociální pracovník - klient.